Szponzorációs ajánlat az Urbanlegends.hu-n!

Az őszi időszakra az Urbanlegends egy szponzorációs ajánlattal készült.

Az Urbanlegends.hu egy városi legendákból, netes hoaxokból, egészségügyi tévhitekből tallózó, azok keletkezéséről és terjedéséről beszámoló oldal. A szerző nem titkolt vágya, hogy a site visszatérő látogatói idővel megtanulják felismerni félelmeik irracionalitását, összevetni az egymással ellentétes nézőpontokat, valamint ellenőrizni és értékelni forrásaikat. Az oldalt havonta körülbelül 60-100 ezer olvasó látogatja, és több mint 41 ezren követik a Facebookon.

Mit tartalmaz a szponzoráció?

  • Mobilra (max. 400 pixel széles) illetve desktopra (max. 1140×100 pixel) optimalizált banner minden oldal tetején, benne az üzenettel: “A hónap szponzora a [cég neve]. [Rövid üzenet, szlogen is belefér]. Kattintásra a cég oldalára visz.
  • A Buttons Background és Accent Color átszínezése a cég színvilágához kapcsolva (kék mintával: buttons-background-accent-color-kekkel.jpg)
  • Megjelenés a heti hírlevelekben (közel 2000 feliratkozó) szponzorált cikk (hirlevel_hirdetes_1) vagy banner formájában (hirlevel_hirdetes_2)
  • A szponzor kihirdetése a Facebookon (41 ezer követő) egyeztetett szöveggel és képpel az időszak elején, a végén pedig egy köszönő bejegyzés.

Kamuhírkvíz az Urbanlegends.hu-n!

Az Urbanlegends.hu oldalon hónapról hónapra próbára teheti, mennyire dől be a kamuhíreknek, el tudja-e különíteni a megalapozatlan információkat a valósaktól. A rendhagyó kvízben puskázni is lehet, sőt úgy talán még érdekesebb is az eredmény, mert e formában azt is megmutatja a teszt, kitöltője hogyan kezeli az internetet.

Tíz gyors kérdés, tíz válasz – hónapról hónapra: http://www.urbanlegends.hu/tag/hoaxkviz